11.03.2009

Ny tattovering

Endelig var tiden her, og jeg fikk min tredje tattovering. =D Espen hadde skrevet i boka si at jeg skulle ha en enhjørning, men jeg bestemte meg for en måned siden at det er slektskorset til mamma jeg skal tattovere. For det er noe som er en del av meg, noe jeg er skikkelig stolt av, og som alltid kommer til å være aktuelt.

Det gjorde selvfølgelig vondt, i og med at min smerteterskel omtrent er lik null. Men etterhvert gikk det veldig bra, for jeg kom liksom litt inn i zen-modus, så jeg klarte på en måte å kontrollere meg. :) Og når vi snakket fløy tiden av gårde, jeg merket ikke engang smerten. Det var to gutter der også, som mobbet meg, men vet du hva? Akkurat dreit jeg i ass, for jeg synes jeg er kjempetøff, jeg, selv om jeg sier au og lager grimaser. De er sikkert ikke noe bedre selv!

Resultatet er jeg helfornøyd med. Og 20.mai kommer den fjerde på plass, og det blir nok enhjørningen. =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar