29.11.2009

Frustrert(e) frue(r)

Hallo! De kan ikke bare gjøre sånn! De kan ikke bare la han gifte seg med ei, og ikke vise meg hvem det er!! Jeg aner ikke når neste sesong kommer på DVD, men med min flaks kommer den sikkert ikke ut før om et år eller to! :-(

Og hva med Bree og Karl. DIGG at de driver på, da. Det mest usannsynlige paret, spør du meg. Men gleder meg til å se hvordan det utvikler seg ass! =D
Og Lynette. Stakkars Lynette. Gravid igjen. *ler* Endelig ut i jobb igjen, en jobb hun elsker, og så KABOOM!
Lurer på hva som er så ille med ho Ana, jeg. Men får jeg vite det. NEIDA, for sesong seks har ikke kommet ut ennå.

4 kommentarer:

  1. Jo. Den ligger ute på nettet, og han giftet seg med Susan. Egentlig hadde jeg tenkt til å svare på resten av spørsmålene dine også, for du praktsk talt ber om spoilere... Når man ber om spoilere, får man dem. Men så slem er jeg ikke.

    SvarSlett
  2. Vel, det var i grunn ikke spoilere jeg ba om. Jeg skrev bare ned tankene mine... Huet blir jo fullt av spørsmål når noe slutter på den måten. Men det er jo ikke sånn at jeg ville ha svar på de, da. :-S

    SvarSlett
  3. Tør ikke laste ned der, for Jon sier politiet overvåker den. :-S

    SvarSlett