01.01.2011

Blogging dag for dag. :)

Stjal denne listetingen i bloggen til Cathrine. Så da tenkte jeg at jeg også vil prøve dette. Så kanskje jeg blir litt flittigere til å blogge etterhvert. For jeg bruker bloggen min som en dagbok, og nå har jeg ikke skrevet dagbok siden... Husker ikke når...



DAY 1 – 10 ting om deg selv.
DAY 2 – 10 ting du elsker
DAY 3 – 10 ting du hater
DAY 4 – 10 ting du vil si til en person
DAY 5 – 10 ønsker
DAY 6 – 10 gjenstander du ikke kan leve uten
DAY 7 – 10 personer du er glad i
DAY 8 – 10 av dine favortt sanger
DAY 9 – 10 veier til å vinne hjerte mitt
DAY 10 – Hva er i vesken din?
DAY 11 – En dag i livet, fotografier tatt i løpet av dagen
DAY 12 – Et fotografi tatt for 2 år siden
DAY 13 – Et bilde av deg, ikke tatt av deg selv
DAY 14 – Et bilde av noen / noe du har lyst på i øyeblikket
DAY 15 - Ta bilde favorittstedet ditt
DAY 16 – Et bilde av varen du kjøpte sist
DAY 17 – Hva ønsker du mer enn noe akkurat nå?
DAY 18 – Din nåværende ønskeliste
DAY 19 – Hva finner vi i din make-up bag?
DAY 20 – Det vakreste bilde av din bestevenn / bestevenner
DAY 21 – En TV- show du er avhenig av
DAY 22 – Bilder av huset / leiligheten / hybelen din
DAY 23 – Et bilde av håndskriften din
DAY 24 – Et bilde av deg og foreldrene dine
DAY 25 – Bakrunnsbilde på telefonen din og datamaskinen din
DAY 26 – Profilbilde ditt på facebook
DAY 27 – En sang og hva den minner deg om
DAY 28 – Et bilde av byen / bygda du bor i
DAY 29 – De 5 beste opplevelsene du har opplevd
DAY 30 – Et fotografi tatt av deg i dag og skriv 3 gode ting som har skjedd de siste 30 dagene 30 dagene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar