31.03.2011

Støl!

Herregud, så sinnsykt støl jeg er i leggene mine! =O Så mye trening tålte jeg, liksom... Men det er litt godt å være støl, for da veit jeg at jeg faktisk har lea meg litt. En massasje fra Remi nå hadde vært en piece of heaven. (L) Spurte han istad, for jeg trodde jeg og han skulle sitte bak opp til Kornsjø, men i og med at jeg satt bak og han foran, så funka det jævlig dårlig. Hehe!

Var som sagt en tur på Kornsjø og besøkte Anders. Han var visst ikke helt begeistra når han fikk høre at jeg var med, men jeg tror han ble litt mer glad i meg mot slutten. =P Hørte på musikk, preka og holdt på å fryse i hjel i den jævla campingvogna hans. Hehe! Men var veldig koselig, for da ble jeg og Remi sittende og kose nesten hele tiden. =D Herregud, jeg er så glad i den gutten der. Denne gangen skal jeg gjøre det jeg kan for å beholde han lenge. Han er mitt lys om da'n ass (det er i grunn Cathrine også. (L)

1 kommentar:

  1. Ahh! Så Koselig ^^ <3 Du er mitt lys også =D <3

    SvarSlett