03.05.2011

Money, money, money

Nettopp oppdatert regnskapet mitt. Og jeg må si at jeg er litt fornøyd med pengebruken min. Er ikke like mye sløsing å spore nå! Har bare brukt 1600 på film og musikk (dette gjelder bare for april og mai, men alikevel bedre enn før!)

Jeg ser også at jeg ikke har lånt så mye penger av mamma og pappa. Ja, mamma har betalt tannlege for meg (og det SKAL ho få tilbake), men jeg har ikke lånt penger til mat, røyk, bensin, drekke eller andre ting. Og det er et skritt i riktig retning.

Jeg snakket med Fortum igår og fikk betalingsutsettelse. =D Og jeg betalte en tannlegeregning selv og jeg betalte internetten. Og jeg har kjøpt nok mat til at jeg har i tre, fire uker. Men jeg trenger brød og knekkebrød, da, og har bare 200 spenn igjen. Men Remi skylder meg heldigvis 150 spenn, så da har jeg råd til både knekkebrød, brød OG saft. ;)

Det gikk litt vel hardt utover budsjettet mitt når jeg kjøpte meg Prince isteden for Tamar. Men nå har jeg røyka den "møkkarøyken" der litt for lenge, så nå følte jeg at det var lov å unne seg en røyk som jeg faktisk koser meg med. =P Fælt å si at man KOSER seg med røyk, men er man avhengig, så er man avhengig ass.

Våkna med en helvettes migrene idag, så jeg lå i senga til klokka blei nesten halv tre. Fikk spist litt og fikk litt mer energi etter det. Flytta senga på soverommet, slik at det blir større plass til Remi og rullestolen hans. Jeg har vasket klær og nå skal jeg begynne å sortere filmene mine. :-D Men enkli før det må jeg spise litt kveldsmat kjenner jeg. Da blir det rester fra igår (kjøttdeig og kjøttdeigsaus og makaroni. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar