11.05.2009

Prykiatrien ut i samfunnet!

Et av bildene mine skal stilles ut på det derre "Psykiatrien ut i samfunnet." Og hvis jeg tør skal jeg lese dikt. :) Men kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok ikke til å tørre det. =P Men da kan jeg i hvert fall levere de inn, så settes de i sånn paspatur. ;)
Jeg tror den gamle "jeg-liker-å-være-i-rampelyset-Line" kom litt frem idag. Hehe!

Det var ikke akkurat det fineste bildet mitt, men det er jo ikke det som teller, da. Det er hva bildet inneholder, og det var vel i grunn et ganske sterkt bilde... Men jeg ble rett og slett kjempeglad når hun spurte om hun kunne bruke det. For da hun spurte Marianne, foran oss andre, ble jeg veldig sjalu, for jeg ville gjerne vise meg frem jeg også... Og det får jeg nå. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar