07.05.2009

Tanntrekking #2

Denne gangen gikk det egentlig mye dårligere enn forrige gang... Det gjorde ikke så vondt denne gangen, men jeg var så inn i hælvette redd for smerten at ting ble verre. Jeg skalv like ille som han derre "bob-bob, ikke sant". Men de kom ut, egentlig ganske lett. Denne gangen skjærte han i meg, og jeg måtte til og med SY! Men det gikk bra, for jeg kjente ikke en dritt. Og heldigvis kommer stinget til å gro ut av seg selv!

Og i tillegg til at ting ikke gikk helt bra, så glemte jeg tennene mine. :( Jeg ringte dagen etter, men de hadde kastet de. Alle i gruppa syntes at jeg var helt rar som ville ta vare på de. Men hallo! For meg er det EKSTREMT stort at jeg turte å trekke de helvettes tenna. Men jaja, jeg har jo i hvert fall de andre to. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar