04.09.2009

Eeeee

Herregud, leste nettopp et av innleggene til Tina, og der hadde ho lagt inn en kobling til youtube; med en sang av Infected Mushroom.
Og nå... Nå har jeg veldig lyst til å ta e'en som ligger i ringesken på toppen av den hvite kommoden min. Jeg er i SÅ e-modus nå, at det er helt skremmende. Jeg hører bare musikken, jeg kjenner hver liten bevegelse i sofa'n, tastene er harde som stein (samtidig som de er som bomull) og jeg klarer ikke ligge rolig. Jeg klarer så jævlig godt å komme meg inn i et sånt modus igjen. Men jeg aner ikke om det er i hodet mitt, eller om jeg faktisk ER der. Men jeg kjenner nå at jeg er skikkelig på tur. Hører HØYT på Infected Mushroom, og skulle ønske Otto eller Ben var her og holdt meg med selskap. For E er ikke noe jeg vil ta uten folk her, just in case.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar