04.09.2009

Periodontitt

For den artikkelen jeg leste, etter å ha lest Tinas blogg, den skremte jo ikke DRITTEN ut av meg, da. Jeg er så redd jeg nå, så jeg kjenner at tenna er løse, og jeg kjenner at jeg har kjempevondt i munn. Og jeg mener, men den tannhygiena jeg har, så er det jo ikke tvil om at jeg kommer til å få det drite der. :( Men nå har jeg pussa tenne HVER dag etter at jeg leste det, ikke at det er så lenge siden, men jeg er jo flink, da. Og jeg mener, et sted må man jo starte.

Apropos start. Jeg er jævlig deprimert om dagen, ALT er mørkt (og det hjalp ikke akkurat at jeg dro frem alle regningene våre istad...), men jeg er likevel flinkere nå enn hva jeg var før. Jeg vasker klær, tømmer kattekassa, lager middag, rydder opp de tørre klærne, og rydder inn og ut av oppvaskmaskin. Jeg gjør dessverre bare èn ting per dag, men jeg er stolt forde, jeg. =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar